Thursday, October 14, 2010

hari ini dalam sejarah....hehe



Aku amat mengagumi ulama" tok Guru Nik Aziz.Xde sorang pun pemimpin kat malaysia ni mcm beliau.Amat tawadhuk orngnyer,amat menjaga nama islam.Org mcm beliau ni cume ade dalam 1 dalam 100000000.Statement aku ini xde kene-mengene ngan politik ye....
Tapi bukan tu yang aku nak cite.Yang aku nk cite yg ade kat bwh ni..hehe
Bukan niat nak tipu ummi ngan abah.Arini aku x gi pun kelas..huhu....bukan xnk gi tapi ustz suh hafal surah yg aku x lancar lagi depan die.Jadinyer aku amek insiatif diri,aku x yh gi n aku duk apal kat masjid je la.Dan alhamdulillah boleh la lancarnyer...

2 comments:

  1. esh3~bgtau di0rg..muahahaha(ketawa jahat)

    ReplyDelete
  2. haha....bagitau r.......aku x kisah.....

    ReplyDelete