Sunday, April 24, 2011

Final Exam!!!Study!!

Tidak lama lagi aku akan berperang dengan kertas....Tarikh2 keramat ku 26,29,,4,5,12...Terlebih dahulu aku ingin mintak maaf kepada sesiapa yg berkenaan sama ada sedar atau tidak kesilapanku itu.

26 aribulan tu paper dakwah ngan communication massa.naseb bek la massa tu sikit je tajuk yang masuk final.Yang x tahan dakwah tu wei,kene baca satu buku.29 pulak periksa arab sosial.Teringat plak kat lecturer tuk arab sosial ni ustaz zainal.4 haribulan 5 plak periksa ICT.ICT ni plak boleh tahan.Banyak gak yang kene bace.5.5 plak periksa tech comm..naseb bek tech com tuk carry mark aku ok.Periksa nnti aku kene target gak la tuk pointer tinggi.Last sekali periksa perniagaan pada 12.5.

Sekali lagi ku mohon seribu kemaafkan kepada sesiapa yang aku pernah wat silap.Mesti korang da familiar ngan kata2 ni kan 'sedangkan nabi pernah maafkan umat,apatah lagi kita manusia biasa.'so,marilah kita saling bermaaf-maafan.

AKHIR KATA-GOOD LUCK TO USIM STUDENT FOR YOUR FINAL EXAM ESPECIALLY FOR MY ARABIC AND COMMUNICATION BATCH!!GOOD LUCK TO YOUR ALL!!!-

p/s=sebelum periksa nnti jgn lupe bace doa tuk keberkatan ye.....(^_^)

No comments:

Post a Comment